Saya juga berterima kasih kepada bung Zaini yang mau berbagi hasrat untuk sama2 mencari pengalaman hidup yang berguna bagi kesejahteraan diri sendiri dan ummat.

Sakit urat belikat? Banyak hal yang sekira berhubungan dengan keadaan sakit ini. Ada baiknya silahkan buka URL http://tebakmanggis.blogspot.com/ yang pada blogroll sebelah kanan akan ditemui link ke URL http://ariffaizal.blogspot.com/ Sila lihat manatau manfaat.


Saya juga senang kalau2 kita bisa kongsi pengalaman yang nantinya akan saya taruh di blog tebakmanggis itu. Silahkan tulis apa saja atas segala pengalaman bung Zaini itu.

Mau ke Jakarta atau Tangerang? Tentu saya ikut mendoakan semoga bung Zaini banyak wang yang cukup buat muhibbah ke Indonesia. Menabunglah dengan shabar dan tekun ya.


--- On Thu, 5/14/09, zaini <rozaini.ramli@mmu.edu.my> wrote:

From: zaini
Subject: Re: salam
To: "EMANRAIS TEA" <emanraistea@yahoo.com>
Date: Thursday, May 14, 2009, 2:59 AM

terima kasih pak eman atas nasihat dan pandangan yang sangat beguna kepada saya yang baru mengenali ceragem ini...kalau bapak ada petua untuk saya yang sakit urat belikat ini bolehlah di kongsi besama....:-)....teringin juga saya mahu ke indonesia@tenggerang tapi tak tahu kapan cukup wang ... :-)
teima kasih